Een must-have voor iedereen die de volgende crisis wil overleven.
Koop dit boek nu via de boekenbal!
Overleven in crisistijd
We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven.
Het boek ‘Overleven in Crisistijd’ toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie. Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?
Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken. Over Charles Huijskens zegt ‘Adformatie’: “Van de grote W.F. Hermans is de uitspraak dat in een roman geen mus dood van het dak mag vallen zonder dat het betekenis heeft. Het is het levensmotto van de schranderste aller spindoctors. Niets is zonder betekenis, alles dient een doel. Als Charles iets tegen een journalist vertelt, altijd terloops en immer tussen de regels, weet hij de uitslag al. Het leven is een poppenkast en Charles is de man van de touwtjes.’
Exclusief op Crisistijd.nl: De Crisisbox
Bestel nu de ‘limited edition’ crisisbox. Perfect als relatiegeschenk voor iedereen die volgens u wel een beetje hulp bij de volgende crisis kan gebruiken. In de crisisbox vindt u alle middelen om de crisis – zowel privé als zakelijk – te overwinnen.
Bestel de crisisbox via onderstaand formulier.
De limited edition kost 50 euro inclusief verzendkosten.